Velkommen til nytt barnehageår

Velkommen til nytt barnehageår.

Vi gleder oss til å se dere alle igjen, barn, foreldre, nye og "gamle". Håper dere alle har hatt en fantastisk ferie og nå er klare for hverdagen.

I barnehagen er vi godt i gang. August vil være pregt av innkjøring på den minste avdelingen,Nøtteliten.Her har vi mange nye barn og foreldre som begynner.

Bjørnebo har også fått noen nye barn og foreldre nå i august. Vi gleder oss til å bli kjent med dere.

Har dere beskjeder til barnehagen er det fint om dere ringer avdelingen  barnet ditt tilhører.

Nøtteliten:40438050

Klatremus:40438031

Bjørnebo: 40437047

Kontoret/ Inga: 38030510/ 90960261

Kjøring, parkering sikkerhet. ved levering og henting.

Kjøring opp til barnehagen er ikke lov. Parker nede på parkeringsplassen i forbinndelse med levering og henting av barna. Dette av sikkrhetsmesigehensyn. Bakken opp til barnehagen er smal og uoversiktelig og vi ønsker ingen ulykker.

Når dere levere og henter barna er det viktig at dere husker å lukke porten.

Den første planleggingsdagen blir fredag 21 oktober.

Foreldremøte blir onsdag 21. september informasjon kommer senere.

Er det noen som har fått ny adr, e-mail,tlf må dette gies bekjed om snarest  til meg, gjerne pr.mail.

Ønsker dere alle en god oppstart i barnehagen

Hilsen Inga , styrer. E-post; jegersbergbarnehage@gmail.com